Mi się też tak dzieje. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Od ok.5 dni próbuję i nic :( LoLKariiLoL
bo przed numerem komórki trzeba wpisać 0 bez odstępu
nie, trzeba wpisać +48:P
Mi się też tak dzieje. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Od ok.5 dni próbuję i nic :( LoLKariiLoL
OdpowiedzUsuńbo przed numerem komórki trzeba wpisać 0 bez odstępu
OdpowiedzUsuńnie, trzeba wpisać +48
OdpowiedzUsuń:P