phi , tak B-Boyka to sama jest ironią losu ;/ nie lubię takich ludzi. pozdrawiam,_karoka10
Dziękuję ci kochana i zgadzam się z tobą całkowicie !Również pozdrawiam i miło mi ,że zamieściłaś komentaż : )
Hmm.. bezczelna? Tylko tyle mogę o niej powiedzieć. ;xZapraszam na mojego nowego bloga o stardoll:http://stardoll-24-h.blogspot.com/Pozdrawiam. :)
phi , tak B-Boyka to sama jest ironią losu ;/ nie lubię takich ludzi. pozdrawiam,
OdpowiedzUsuń_karoka10
Dziękuję ci kochana i zgadzam się z tobą całkowicie !
OdpowiedzUsuńRównież pozdrawiam i miło mi ,że zamieściłaś komentaż : )
Hmm.. bezczelna? Tylko tyle mogę o niej powiedzieć. ;x
OdpowiedzUsuńZapraszam na mojego nowego bloga o stardoll:
http://stardoll-24-h.blogspot.com/
Pozdrawiam. :)